< Terugkeer
FAQ: Is de afsluiting van een meter altijd gratis?
Kan een leverancier aanbiedingen voorbehouden voor bepaalde doelgroepen?
Ik heb mijn volledige schuld aan mijn commerciële leverancier terugbetaald. Kan ik Sibelga als leverancier behouden, ook nu ik niet meer als beschermde klant wordt beschouwd?
Ik heb een stroombegrenzer. Ik stel vast dat de zekeringen regelmatig springen. Is dat normaal?
Ik heb een heel hoge elektriciteits-/ aardgasfactuur ontvangen. Hoe moet ik reageren?
Een incassobureau eist de betaling van een energieschuld maar legt geen bewijsstukken voor. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik de oorsprong van een te hoog verbruik achterhalen?
Heb ik recht op gratis kWh? Of op een korting voor grote gezinnen?
Ik ga niet akkoord met mijn kostenafrekening van ISTA/TECHEM. Wat moet ik doen?
Is mijn energieverbruik “normaal”?
Ik kan mijn energiefacturen niet betalen. Wat moet ik doen?