< Terugkeer

Wie moet je contacteren voor de energieproblemen van een gebruiker? Een kaart biedt het antwoord!

Geplaatst op: 19/11/2020 - Bijgewerkt: 06/01/2021

De sociale energiesector in Brussel kan best complex lijken. Door de vele actoren, verenigingen en sociale diensten die actief zijn, is het vaak niet duidelijk wie je nu precies moet contacteren als je een antwoord wil op een specifieke vraag van een gebruiker die problemen heeft op het vlak van energie. Om dit probleem te verhelpen stelt het Steunpunt zijn Kaart voor de strijd tegen energiearmoede voor.

Met deze kaart kan je gebruikers optimaal helpen en doorverwijzen naargelang het specifieke probleem waarmee ze worden geconfronteerd. De verschillende diensten en de domeinen waarin ze zijn gespecialiseerd zijn samen met hun contactgegevens opgenomen in een tabel.

Verder vind je in het betrokken document uitleg over het fenomeen energiearmoede en de oorzaken en gevolgen ervan.

PDF versie – Kaart van de sector voor de strijd tegen energiearmoede

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via socialenergie@fdss.be, als je een exemplaar op papier wil ontvangen.

Een kaart die je iedereen in de hand mag stoppen en die je zo snel mogelijk in je kantoor moet ophangen!